''Bu,benim yüzümün yansıması.Boş geçen günlerde sık sık ona bakıp dalıyorum.Bana hiçbir şey ifade etmiyor.Diğerlerinde bir anlam var,ama benimkinde yok.Güzel mi,çirkin mi olduğuna karar vermiyorum.Ama çirkin galiba.''
''Her zamankinden daha fazla unutulmuş hissediyorum kendimi.Birkaç adım atıp duruyorum.İçine düştüğüm bu unutuluşu tadıyorum.İki kent arasındayım ,biri bilmiyor beni,öteki artık tanımıyor.Kim hatırlar beni?''
''Artık hiçbir şey görmüyorum.Geçmişi araştırıyorum,ama boşuna.İçinden ancak düş kırıntılarını çıkarabiliyorum. Bunlarında ne anlama geldiklerini ; anı mı yoksa asılsız şeyler mi olduklarını bilemiyorum.''