Nereye gittiğini bilmiyordur;ölünecek bir yer olsun da,neresi olursa olsundur.Gerçi her yerde ölünebilir, bunu biliyordur. Gene de kafasında daha güzel bir yer vardır, ölüm ölünen yerle güzelleşirmiş gibi...
..bunca yıldan beri hep akıllı davranmanın yorgunluğu çökmüştü omuzlarına;ölçülü olmanın, başarmaya çalışmanın ve içinde köpüren binlerce arzuyu bütün bunların gerisine atmanın yıllanmış bıkkınlığı gelip yüz çizgilerine oturmuştu. O anda kendi ağırlığıyla ezilen yorgun bir böcekti.