Görüyorum ki ellerine daha cinayet işleme fırsatı geçirmemiş oldukları için pek çok kişi masum zannediyor kendini. Bu küçük talih ve kader meselesi yüzünden, insanların çoğunun benden daha ahlaklı ya da iyi niyetli olduğuna inanmak zor.
Yıllar yılı çalışıp da iki poundu denkleştirmekte bile zorlanan ve otuz bin pound bulabilmek için ellerinden geleni yapan bütün o kadınları düşününce cinsimizin kınanası sefaletinden horgörüyle yakındık. Bize servet bırakmayan annelerimiz hayatlarını nasıl geçirmişti? Burunlarını pudralayarak mı ? Mağaza vitrinlerine bakarak mı? Monte Calo'da sere serpe güneşlenip vücutlarını sergileyerek mi?