İnsanoğlu guzel şeye düşmandı. Nasıl bilmeden kendi saadetini, başkasının saadetini yıkmak isterdi? İnsanoğlu huzurun iyiliğin düşmanıydı, kendi kendisinin düşmanıydı.
"Vücutlarımız, birbirimize en kolay verebileceğimiz şeydir; asıl mesele hayatımızı verebilmektir. Baştan aşağı bir aşkın olabilmek bir aynanın içine iki kişi girip ordan tek bir ruh olarak çıkmaktır! "