Sema Karabudak Arslan

Sema Karabudak Arslan
@sema2711
Beğenmek, sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Denize açılmak isteyen hazırlığını karada tamamlar.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Edebiyat
Hatalarımın itirafı, daha hafiflemiş olarak yeniden başlamama ve önce doğamın, sonra tatlı bir pişmanlığın keyfini sürerek iki kez zevk almama izin veriyor.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Edebiyat
Artık çok geç, her zaman hep geç olacak. Çok şükür ki öyle!
Sayfa 102·Kitabı okudu
Edebiyat
Kim olduğunu bilmiyorsan kendin olabilmen mümkün değildir.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Felsefe