Sema Son Denizoğlu

Sema Son Denizoğlu
@sema_son
null
Öğretmen
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
null
23 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Puan vermedi·413 syf.··
2021 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2021 18:07
Cengiz Aytmatov’un Beyaz gemi ve Toprak ana’ dan sonra okuduğum 3. kitabı.Diğer kitapları da çok severek okumuştum. Bu kitap da daha uzun olmasına rağmen bir solukta okunuyor, elinizden hiç bırakmak istemiyorsunuz. Yazarın zaten anlatım tarzı, kitabın kurgusu, olayları insana çok tanıdık geliyor. Kahramanımız Yedigeyin arkadaşı Kazangap’ ın ölümüyle yaşadığı asra bedellik bir günü anlatıyor. Yedigeyle birlikte uzun bir yolculuğa çıkıyorsunuz, sizi geçmişine efsanelere götürüyor. Sadece geçmiş zamanla kalmayıp kitabın günümüzdeki bazı bölümlerinde astronotların yeni bir gezegen keşfetmesi, oradaki insanlarla iletişim kurmaları merak uyandırıyor. Okurken geçmiş- günümüz ve gelecekle ilgili düşüncelere kapılıyorsunuz. Kitabı okurken yaşamın ve ölümün aslında ne kadar sıradan olduğunu düşündüm, biz kendi hayatımızın kahramanı olarak kendimizi fazla önemsiyoruz. Hayatı akışına bırakmak lazım ama hep bir kontrolcülük. (Bunlar biraz da kendime eleştirilerim ) Kısacası okuyun, okutun arkadaşlar. Pişman olmazsınız, herkesin kendine göre mesaj bulabileceği bir kitap...
Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202656bin okunma
Reklam

Sema Son Denizoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·413 syf.··
8 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.9/10 · 56bin okunma

Sema Son Denizoğlu

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
34/50 kitap - %68 tamamlandı
34 kitap okudu
50 kitap
9,6bin sayfa
6 inceleme
10 alıntı
kitap
10/10
·456 syf.··
2020 45. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2020 14:43
Yazarın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen okurken çok tanıdık hissettirdi. Seherle birlikte o yolculuğu sanki ben yaptım. Yolculuğunu ve kendi içindeki çatışmasını çok güzel anlatmış. Okurken zaman zaman kendimi sorgulatması, düşündürmesi bir çok kişisel gelişim kitabından daha etkili geldi. Ait olmanın, sevmenin sevilmenin bir çocuğun kişiliğinde nasıl derin izler bıraktığını tekrar hatırlattı. Hani bazı kitaplarda bazı karakterleri çok seversiniz, sarılmak istersiniz. Ben de seheri öyle sevdim, okurken burdayım canım diyip sarılmak onu avutmak istedim.Kurgusu, mesajları,ismi hatta kapak seçimiyle bu kitabı çok beğendim.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,8bin okunma