sema

sema
@semakm
"İçini dökmek mutluluğun temelidir; insanın içinden geçen hiçbir şey dostundan saklı kalmamalı."
Edebiyat
Reklam
"Büyüsünü yitirmeyen, gülünç hallere düşmeyen, ateşi sönmeden değişen ve gelişen sevgiyi nerede aramalı...?
Edebiyat
"Yiyorum, içiyorum, uyuyorum, gezmeye çıkıyorum. Ama birden keyfim kaçıyor. Bir boşluk duyuyorum."
Edebiyat
Hasta da değilim.. Bazen bir hüzün çöküyor üstüme
Edebiyat