sema

sema
@semakm
İrin yüklü bakışlardan bu kaçıncı kaçışım Bu kaçıncı saplayışım tırnaklarımı yüreğime Ama ölmedim Neden ölmedim Ayhan Kırdar
Şiir
Reklam
Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kanık
Şiir
Hayat bu, hayat, der; kimi ölür, kimi doğar, kimi evlenir. Bizde boyuna yaşlanıyoruz. Değil yıllar, günler bile birbirine benzemiyor. Ne iştir bu. Keşke bugün tıpkı dün gibi, dünde tıpkı yarın olsa, ne güzel olurdu... İnsan düşündükçe kötü oluyor...
Edebiyat
İçinde olup bitenlerden kimselerin haberi yoktu. Eşi dostu sanıyordu ki onun bütün derdi yemek içmekten ve uyumaktan ibaret. Ne bilsinler? İçindeki fırtınayı.
Edebiyat
Bir şeyim mi eksik ? Bana bakacak, işlerimi gördürecek adamlarım var sanıyorum, Tanrıya şükür, hayatımda hiçbir zaman çoraplarımı kendim giymedim. Ne diye kendimi derde sokacakmışım ? Ne diye ?
Edebiyat
Reklam