Yüreğimdeki duyguları size yazarak onlara dünyanın en büyük kötülüğünü ediyorum gibi geliyor bana: Bunu kendi duygularınızın gücüyle anlayabilseydiniz ne mutlu olurdum!
Küçük Prens'i ikinci kez okudum ve bu sefer bir oturuşta değil biraz zamana yayarak okudum çünkü çok uzun zaman önce okumuştum ve tekrar okuduğumda yeni detaylar, yeni tatlar buldum kitapta. Onları sindire sindire devam ettim. Çok uzun bir zaman önce okuduğum için hatırlamadığım olaylar vardı. Kitabı okurken "Ya böyle bir olay olmuş muydu?" diye sordum kendi kendime :) Hatırlamadığım olaylar olduğu için yeniden okumak ilaç gibi geldi. Yine bir sürü cümlenin altını çizdim. Bence bu kitap asla eskimeyeceklerden.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280bin okunma