sema demir

"...hem ne zamandan beri ölülerin artmasını istiyoruz ki? Onu pek çok kez lanetledim ama Tanrı'dan bunları duymamasını da diledim."
Sayfa 16·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

sema demir

, bir kitap okudu
9/10
·238 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Ekim 2024 20:43
·
2024 87. kitabı
İhsan Oktay Anar
8.5/10 · 67,8bin okunma
İçimi kaplayan duyguyu izah etmem zor. Kızgınlık, kırgınlık ya da düş kırıklığı değildi. Beklentiye dair beklentisini yitirmek gibi bir şey... Yıllarca yasını tuttuğunuz birinin aslında hiç yaşamamış olduğunu öğrenmek gibi bir şey...
Sayfa 122·Kitabı okudu
Sevmek ne kadar çok çaba gerektirmekteydi ve buna karşılık nefret için neredeyse hiçbir şeye ihtiyaç yoktu.
Sayfa 52·Kitabı okudu