Sadece kitaplar…

“İçimde bir sıkıntı var” diye başladı ötmeye Nino. Depresyon kelimesini bilseydik o zamanlar, onun depresyonda olduğunu şak diye anlayabilirdim (1980’lar). O zaman cümlesini düzeltir ve “İçimde bir depresyon var” derdi. İnsan depresyonun üstesinden gelmeye çalışır çünkü depresyon yabancı bir kelime gibi. Ama içinde bir sıkıntı olunca üstesinden gelmek yerine ona sahip çıkıyor.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“… Bu arada kaybetmek deyince daha hafif oluyormuş. Öldü demekten iyiymiş. Bence kaybetti demek daha acıklı. Sanırım hiç sevdiği birini kaybetmemiş biri söylemiş.”
Sayfa 83·Kitabı okudu
“Öldükten sonra babam… Acımı anlatacak kadar şarkı, teşekkür edecek kadar İngilizce biliyorum ama acımı geçirecek kadar şarkı, derdimi anlatacak kadar Türkçe bilmiyorum.”
Sayfa 82·Kitabı okudu
“Babam öldükten sonra….Acımı anlayacak kadar şarkı, teşekkür edecek kadar İngilizce biliyorum ama acımı geçirecek kadar şarkı, derdimi anlatacak kadar Türkçe bilmiyorum.”
Sayfa 82·Kitabı okudu
“Babam öldükten sonra….Acımı anlayacak kadar şarkı, teşekkür edecek kadar İngilizce biliyorum ama acımı geçirecek kadar şarkı, derdimi anlatacak kadar Türkçe bilmiyorum.”
Sayfa 82·Kitabı okudu