“Ey Tanrım, hayvanların homurtusuna, ağların hışırtısına, suların mırıltısına, kuşların cıvıltısına, rüzgarın uğultusuna ya da gök gürültüsünün gümbürtüsüne kulak verince hepsinde senin kainatına tanık oluyorum. En yüce gücün, en yüce ilmîn, en yüce irfanın, en yüce adaletin Sen’den geldiğini hissediyorum.
Ey Tanrım, önüme çıkardığın sınamada senin alametlerini görüyorum. Müsaade et Tanrım, senin memnuniyetin benim memnuniyetim olsun. Bir baba nasıl oğlu için sevinç duyarsa, senin sevincinde ben olayım. Ve Sen’i seviyorum demek zorlaştığında bile Sen’i hep sükunet ve azimle anayım.”