...bütün varlığım, içindeki her damla kan, seni hiçe saydığından, bağışlayıcı yardımınına tükürdüğünden ötürü mutludur. Bu saatten öteye ben, bütün senden el-etek çekiyorum: bir daha seni düşünecek olurlarsa, bütün düşüncelerime lanetler ediyorum; bir daha senin adını anarlarsa, dudaklarımı koparıp atmak, görevim. Gerçekten varsan, sana ömrümde ve ölümümde son sözümü söylüyorum: Hoşça kal! Sonra da susuyor, senden yüz çeviriyor, alıp başımı gidiyorum.