sena

sena
@senabooki
ınstagram •senabooki

sena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.·
20 saatte okudu
·
2022 8. kitabı
Beyza Özaydın
7.4/10 · 279 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2022 5. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2022 17:00
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik: Krallar ve Soytarıları | Kitap Yorumu "Okyanus gökyüzüne ait değil," diye mırıldandım. Daren ağır ağır başını salladı. "Ama unutma, gece yarısı gökyüzünündür yıldız ışığım." Selamm, bugün Krallar ve Soytarıları kitabının yorumu ile geldim. Krallar ve Soytarıları gerçekten tam bir devam kitabıydı. Taşlar yerine oturmaya başladı. Giriş ve kapanış kısımları ayrı mükemmeldi. Hiçbir cümle öylesine yazılmamıştı. Her birinin altında farklı anlamlar arayıp durdum. Sürekli bir şeyler oldu ama genel olarak her sey çok güzeldi.Kitapta varislerimizi çok net bir şekilde tanıdık çünkü taşları artık onlar tutuyor. Kitabın ilk 50 sayfası Su Krallığının yıkılış zamanlarında Daren’i anlatarak başlıyor.Bölümde Daren’in davranışlarının sebebini ve Nova ile olan bağını anlıyoruz. Açık konuşmak gerekirse ben bu kısımları ağzım açık okudum, hiç beklemiyordum-hele ki Daren'den hiç yani hiç serinin başından belli bir yere kadar Arın ve Daren arasında gidip geldim ama her seferinde Arın ağır basıyordu ama bu kitapla beraber bütün duygularımı Daren'e yönelttim. Kitap hakkında sevdiğim şeylerden bir taneside varislerin ön planda olmasıydı. Nova, Ayzer, Arianna ve Sonay. Varislerden sanırım bir tek Ayzer’i sevemiyorum. Toprak varisi olduğu için heralde. Ama bu kitapta ona olan ön yargım biraz olsun kırıldı ^^ Kitapta sevdiğim bir diğer şey ise Darenova sahnelerinin çok fazla olmasıydı. Bu ikiliyi çok seviyorum ve kitapta ki sahneleri okurken büyük bir keyif aldım diyebilirim. Kitabın sonu ilk kitap gibi üzücü yada kötü bir şekilde bitmedi aksine kitabın kapağını kapatırken suratımda kocaman bir sırıtış vardı. Üçüncü kitap baya çekişmeli geleceği belli çünkü devlerin savaşı... Detaylarla dolu harika bir kitaptı, yine Nagi’ye ve kalemine
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20237,2bin okunma
Puan vermedi
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik: Lordlar ve Varisler | Kitap Yorumu “Geçiktiğim için üzgünüm,” dedi Arın. “Artık tek başına boğulmayacaksın” Selamm, bugün Lordlar ve Varisler kitabının yorumu ile geldim. Kitabı okurken neyle karşılaşacağımı bilmiyordum açıkçası. Tek bildiğim şey, bu kadarını beklemediğimdi. Elbette az çok bir beklentim vardı, bunu inkar edemem ama cidden... Bu çok farklıydı. Böylesine sağlam bir kurgu olduğunu tahmin etmemiştim. Yaratılan evren, oluşturulan karakterler, olay örgüsü, betimlemeler... Her biri, her şey çok muazzamdı. Nagi her zaman olduğu gibi yine çok başarılıydı. Fantastik yazmak gerçekten çok emek isteyen bir iş ve kesinlikle kolay bir şey değil. Farklı bir dünya yaratıyorsunuz, karakterlere sıradışı özellikler ekleyerek olağanüstü bir evren kuruyorsunuz ve bunun için sağlam bir temel atmanız gerekiyor. Üzerinde gerçekten ciddi bir çalışma ve araştırma gerekli. Ama emin olun Nagi, fantastik bir kurgudan bekleyebileceğiniz her şeyi veriyor size. Öyle ki bazı yerleri şaşkınlıktan ağzınız açık okuyorsunuz. Hiçbir şeyden emin olamıyorsunuz, kimseye güvenemiyorsunuz. Her an bir şey olacakmış gibi sürekli tetikte kalmaya alışıyorsunuz bir süre sonra. Olaylar dur durak bilmiyor, soluklanacak zaman bulamıyorsunuz. Okurken kitap sizi yoruyor ama bu tamamen kitabın içine girmenizden kaynaklı oluşan zevkli, tatlı bir yorgunluk. Kendimi Nova'nın yerine koyduğum çok fazla yer olduğundan çoğu olayı ben yaşıyormuşum gibi hissettim ve diğer karakterlerle sürekli empati kurar haldeydim. Kitabın atmosferi çok başka, okumuyorsunuz yaşıyorsunuz. En sevdiğim karakterler ise Arın ve Nova ikilis oldu ️ Sina’yı da cok sevdim aslında çok tatlıydı ama kitap boyunca sevemedim karakter, Amon oldu Daren’i de sevdim ama kitabın başlarında biraz sinir
Edebiyat
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202110,3bin okunma