sena

sena
@senabooki
ınstagram •senabooki
her şeyi yazmıyorum, korkuyorum. yazarsam çok dağılacağım gibi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp,eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri... •
Edebiyat
Kapkaranlık değil, kankaranlıktı. Ruh, sebepsiz hatıralarla yavaşlıyordu!
Dünyada bana hiçbir şey, tabiatta melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Edebiyat