📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya bensiz de dünyaydı, darılmadım. “Fakat; sevgilim, mabedim, menzilim, mihrabım, yoldaşım.. her şey sen olsun şu dünya da ve olmasın, sen olmayan dünyada..”
Ben yarın gidiyorum ha bir başka karanlığa
Ben gömütlüklerde yaşlıyım sağırım
Artık sevgiye inanmıyorsunuz artık hiç kimseyi sevmiyeceksiniz peki
Peki söyleyebilirsiniz
Lütfen eve sesleninKi olmadığım anlaşılsın evde…Âhım benim hercai-menevşe…Mor gidip mor geliyorDikildiğim yerdeki iseYukarı Volta diye bir cumhuriyet var yaOrda işte…Bi gelipBi gidip..Eee, hercai-menevşenin kalbi bilehep aynı avluda atmaz ki…
(Sadık değilim demiyor, beni sadık olmamakla etiketliyorsun diyor.
Sadakat aynı yerde donup kalmak değildir, zaten bir yerde sonsuza dek kalmak insanî değil..)