Yazarın dili güzeldi, çeviri de bilhassa tam yerindeydi o yüzden okuması keyifli bir kitaptı. Kitaptaki mitolojik ögeler veya sihirli daktilo gibi büyülü temalar, mitolojik ögeler yüzünden çıkan savaşa bakıldığında bana yetersiz geldi. Bu yüzden var olan potansiyelin iyi işlenemediğini hissettirdi. Bunun dışında, karakterlerin işlenişini çok beğendim. Cephede, revirde bulundukları ve Iris-Roman arasında geçen her etkileşim çok iyi yazılmıştı. Iris'in annesini kaybettiğinde hissettiklerinin kaleme dökülüşü de bir o kadar etkileyiciydi. Kitabın en beğenmediğim kısmı sonuydu maalesef. Aceleye getirilmişliği ve ikinci kitaba yer açılmak istendiği barizdi. Aynı türü paylaşan diğer kitaplara göre karakter analizi çok iyiydi, kurguyu da beğendim, ikinci kitabı merakla bekliyoruz.