мем çакаг

Kime gülüm desem, önce dikeni batar yüreğime... мем çакаг
Edebiyat
Reklam
“Hangi günü gördük akşam olmamış.”
Edebiyat
Güzel olan her şey yarım kalır. Filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde, hüzün kendini hatırlatır. Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır. Vefa azdır, sadakat sınırlıdır. Verilen sözlerin ömrü kısadır. Çok seversin, çok çabuk gider. Güzel rüyalar en güzel yerinde biter. Güzel olan ne varsa, Sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, Kısacıktır... Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
Varsan var, yoksan yokum... Kendimi sende buldum. youtu.be/-uhKdm_0Fcw
Edebiyat
Reklam