Gönül ülkesinde “sen–ben” davası yoktur; “Biz” hakikati tecellî eder orada. Orada nefs susar, muhabbet konuşur; ayrılıklar erir, vahdet boy verir. Her kalp, diğerine ayna olur; kırmadan, incitmeden çoğalır sevda. Ve insan, kendinden çıktıkça anlar ki asıl varlık, “Biz”de aşkla gizlidir. ___ /Güven Taşdemir
Sen+ben=biziz Sen-ben=hiçiz Sen×ben=herşeyiz Sen÷ben=bölünemeyiz...`♡ Gaius 💜...
Matematik ve İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Memleket isterim Ne zengin, fakir, ne senben farkı olsun; Kış günü herkesin evi barkı olsun.
Senben
Surette nazar eyler isen, sen ile ben var. Amma ki hakikatte, ne ben var ne de sen var. LÂ-EDRİ
Şiir
Arkadaşlığımız…
Rıdvan 💛Ersin Kerem💛Halil Abdülkadir ömür 💛Berat Sen💛Ben🥺
Etiketle<3
Sen+Ben=Biziz Sen-Ben=Hiçiz Sen×Ben=Her şeyiz Sen÷Ben=Bölünmeyiz