İnsan psikolojisi ile ilgilenen bir insanım ve bu kitabı da bulunca mutlaka okumak istedim.Bu kitabı okurken kendimde fark ettiğim bir şey oldu dışarıdan normal görünse de insanların psikolojileri farklı olabiliyor ki biz de hayatımızda çoğu kez kötü ruh halimizi iyi olarak sergilemeye gayret gösteriyoruz.Bu vakalarda da basit gibi görünen şeylerin aslında ciddi bir rahatsızlık belirtisi olduğunu öğrenmek kendimi de sorgulattı açıkçası,belki de bu bile bir rahatsızlıktır (paranoya diyelim)
Cidden hayrete düşüren vakalar var fakat hepsini karakterimiz tedavi ediyor,ve gerçekten zevkle okudum elimden bırakmadığım bir kitap oldu yani öneriyorum
Bu Kitapta okunması gerekenler arasında gayet farklı bir konu altında işlenmiş.Gerçekten çok beğenmiştim,diğer kitaplarını da alıp seriyi tamamlayacağım
Ben böyle bir kitap görmedim.Sizi anında etkisinde bırakıyor,ilk başlarda sıkıldım gibi olabilirsiniz ancak hemen sonra bu duygudan pişman olacaksınız.Gerçekten baya başarılı ve etkisini üzerinizde bırakıyor bir solukta okuyup bitiriyorsunuz fakat film için aynı şeyi söyleyemeyeceğim onun için filmleri ile kitapları yargılamamalısınız
Açlık OyunlarıSuzanne Collins · Dex Kitap · 202433,5bin okunma