İnsan psikolojisi ile ilgilenen bir insanım ve bu kitabı da bulunca mutlaka okumak istedim.Bu kitabı okurken kendimde fark ettiğim bir şey oldu dışarıdan normal görünse de insanların psikolojileri farklı olabiliyor ki biz de hayatımızda çoğu kez kötü ruh halimizi iyi olarak sergilemeye gayret gösteriyoruz.Bu vakalarda da basit gibi görünen şeylerin aslında ciddi bir rahatsızlık belirtisi olduğunu öğrenmek kendimi de sorgulattı açıkçası,belki de bu bile bir rahatsızlıktır (paranoya diyelim)
Cidden hayrete düşüren vakalar var fakat hepsini karakterimiz tedavi ediyor,ve gerçekten zevkle okudum elimden bırakmadığım bir kitap oldu yani öneriyorum