ezirr7

ezirr7
@seppukudayim
yks

ezirr7

, bir kitap okudu
8/10
·256 syf.·
2025 8. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız...”
Sayfa 253·Kitabı okudu
Alıntı
“...ne şeytanı azizim, ne şeytanı? İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...”
Sayfa 250·Kitabı okudu
Alıntı
“Ömer yakınlığıyla beni memnun eden, bana saadet veren ilk insan...”
Sayfa 109·Kitabı okudu
Alıntı
“Benim de kendime göre, senin bile bilmediğin acılarım var Dorian.”
Sayfa 248·Kitabı okudu
Alıntı