Mektubunda benim babamın da öğrenciyken birinci olup olmadığını merak ettiğini yazıyordun. Ne yazık ki, babam sınıfın birincisi değil. Çünkü hiç okula gitmemiş. Okula gitmiş olsaydı, o da bütün babalar gibi sınıfının hep birincisi olduğunu söyleyecekti bana elbet.
Bir toplumda, işinizi ne kadar iyi yaptığınız değil, kimleri tanıdığınız başarınızı belirliyorsa, o toplumda insanların elinden gelenin en iyisini yapmalarını beklemek mantıklı olmayacaktır.