"…yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir..
Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun?"
"Vicdan ne tuhaf... Kim bana ne yaparsa yapsın, onlar için üzülebiliyorum."
"Vicdanını çarmıha germemiz lazım."
"Vicdan kötü değil ki..."
"Zaten çarmıha hiç kötüler gerilmedi."