Serap

Serap
@serapyldz5
İncecik bedeniyle yanına uzansa nasıl hissettirirdi? Özlemiş hissetti. İnsan hiç tanımadığı birini nasıl özlerdi?
Sayfa 134·Kitabı okudu
Reklam
Yalnız kalmak karışmış zihnin tek çaresiydi.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Bakışındaki tanıdıklık, ifade ne kadar anlamlıydı? Gözleri... elleri... sesi... ne kadar anlamlıydı... başkasının bedeninde anlam bulmak sarsıcıydı.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Yoklukla savaşanlara duygular fazla gelirdi, utanç her yanı kış gibi sarar, eksiklik içinde yaşamanın zorlukları fırtınaya dönüşür, hisler buz tutar ve yargılar ağır basardı. İnsan akıllıysa, işte bu zamanlarda hep duygularından kaçardı. Çünkü o duygular hayat mücadelesinde olanlara sanki haramdı.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Yenilmez olmanın en büyük ilkesi ulaşılamaz olmaktı.
Sayfa 129·Kitabı okudu