Semiha E.

Semiha E.
Kitap okumak benim için bir meditasyon yolu ve tutku.
9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2016 44. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2016 13:26
Bu kitabı oğluma almıştım. İyi ki de almışım, çok güzel basit bir dille yazılmış çocuk kitabı. Aslında yetişkinlerinde okuması gereken bir kitap. Çocuk gözüyle büyüleri anlatan, büyüklerin yaptıkları davranışlara çocukların nasıl bir anlam vermeye çalıştığını dolaylı yollardan ifade edilmiş..
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Semiha E.

, bir kitap okudu
9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2016 44. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Küçük Prens
"İnsan, gerçeği ancak yüreğiyle görebilir. Gözler, hiçbir şeyin özünü göremez."
Sayfa 117
Yargılamak
" Öyleyse sen de kendi kendini yargılarsın. En zoru da budur. İnsanın kendisini yargılaması, başkasını yargılamasından çok daha zordur. Kendini iyi yargılamayı başarırsan gerçek bir bilge olduğunu kanıtlamış olursun."
Sayfa 65
"Biliyor musun, insan üzgün olduğu zaman gün batımını çok sever."
Sayfa 39