J. R. R. Tolkien’nin efsane kitabı Hobbit’i bugün bitirmiş bulunmaktayım. Ben bu seriye Hobbit ile başladım ve ardından Yüzüklerin Efendisi üçlemesini okuyacağım. Eğer bu seriye ilk kez başlıyorsanız size de bunu öneririm.
Kitap çok sürükleyici ve insanın okudukça okuyası geliyor. Bilbo Baggins, Gandalf ve cüceler ile çıktığımız bu uzun soluklu macerada birçok olaya ve Orta Dünya’da yaşanan olaylara şahitlik ediyoruz.
Daha önce bu seriye başlamadığın için çok pişmanım.