Çoğu insan farkında olmasa da artık insanlık bir dönüm noktasına gelmiştir. Bir anda yapacağı bir seçme ile yok olacak ve kendisiyle birlikte tüm canlıları dünyayı ortadan kaldıracak ya da bunların farkına varıp gelişimini sürdürecektir. Bu büyük tehlikeden kurtulabilmenin tek yolu, insanları ve onları şartlayıp yönlediren toplumsal yapıların kökten değiştirmesidir.