Tek başına savaşıyor olmak ne kadar da zor , aslında sorun sadece tek başına savaşıyor olmak değil,ayağını kimlerin kaydıracağını biliyor olmak ve her geçen gün bunun farkına varıyor olmak insanın canını daha çok yakıyor .
Neyse ben böyle gördüm ama namusum ve şerefim üzerine yemin ederim ki benim çocuğum benim gibi olmayacak , o tek başına savaşmak zorunda kalmayacak .