“Bazı cümleler çok güzel.”
Sevdiğim bir şiir. Sanki bilmediğim bir zamana ait masal gibi. Bol yıldızlı bir göğü seyrediyormuşum gibi...
youtube.com/watch?v=ZNLA4ED...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bayan Grant,“Ben gençlerin evlilik konusundaki sözlerine pek kulak asmam,” diye yanıtladı.“Evliliğe karşı bir isteksizlik bile gösterseler bunu henüz aradıkları kimseyi bulamamış olmalarına yorarım.”
Stefan Zweig'in ilk okuduğum kitabı bu oldu. Kitabı okurken kafamda oluşan tek soru şu oldu; tüm kitapları bu şekilde mi? Yeşilçam senaryosu tadında hep ağlayan acı çeken bir Hülya Koçyiğit varmış gibi hissettim. Çocukça bir hayranlığın aşırılığa kaçan bir aşk hikayesi. Kadın platonik seviyor ve onunla birlikte oluyor,ondan çocuğu oluyor ama asla onu haberdar etmiyor. Kendine acı çektirmeyi seçmiş,madem seviyordu başka kişilerle sevgili olmamalıydı. Bilmiyorum belki bana karşı çıkacaklar olacaktır. Belki de bu kitabın çok sevenleri vardır ama ben zerre beğenmedim. Aşk bu değil, böyle olmamalı. Stefan Zweig bu kitabı nasıl okuduğumu duysaydı muhtemelen bir süre yazma isteğini kaybederdi. Alay etmek istemezdim ama bitirmiş olmak için okudum :))