"Biz duygusalız. Biz üzülüyoruz ve üzüntümüzü de belli edemiyoruz. Eve gidip bunu kendi kendimize yaşıyoruz. Yaşadığımız duygularla mutlu olalım, yaptıklarımızla mutlu olalım. Bunların mutluluğunu yaşayalım. Biz yaşayamadık da onu söyleyelim, biz yaşayamadık yani ama yaşasaydık daha iyi olurdu."
~ Sergen Yalçın ~