Evet yaşadiginiz yere çok büyük bir felaket geliyor ve bu gelen felaket orda yasayan herkesin sonu olabilir ve okumuş biri olarak herkes sizi taniyor birde papaz var yani din adamı iki yol var ya papazın dediği yoldan gideceksiniz tanrıya dua edip yerinizde bekleyip felaketin gitmesini bekleyeceksiniz ya da bilime inanip bu felaketi önlemek için insanları bilinclendirip o kısa sürede bir pratik sergileyeceksiniz ama insanların dini hasasiyetleri göz önünde geldiginde biraz zor ve inandırıcı yol bulmanız gerekir veba eseri de bu catismanin en güzel örnegini gösteriyor kim kazanıyor dersiniz eserde geçiyor benden bu kadar
Hakikaten nedir dostluk çıkar ve menfaat üzerine dönen bir yaşamda hayata tutunmak için dostumuzu samimiyetsiz iyilikler ile samimiyetsiz tavirlarla hayata tutunmak mi yoksa hangi bedel olursa olsun bize gösterdiği özünden gelen sahiplenmeyi gösterebiliyormuyuz bu açıdan çok iyi bir betimleme ile edebi bir eser şeklinde dile getirilmis
Ortadoğu yu anlamak için müslüman olan ve mazlum olan filistin halkı mi ezilen yoksa yahudi kötü olarak görülen israil mi aslında eser o kadar güzel durumu edebi bir sekilde anlatiyor ki savaşın kanın bir türlü doymadigi coğrafyanın kazananinin insanlik kaybedenin ise kötülüğün oldugunu yani işler göründüğünden çok farklı bir boyuta gerisini arkadaşlara birakiyorum kesinlikle okunmasi gereken bir eser