Bu kitaba kalın ve sıkıcı demek yanlış olur.kitap bence sürükleyici.Rus edebiyatında insanı en çok zorlayan şey isimler.ne çok isim ne çok karakter var diye söylenirdim okurken.Diriliste öyle değil ama diğerlerine göre yani.kitabin sonunda ne oldu arkadas kim dirildi diye sorabiliyorsunuz.kimi diriltmek istediginize siz karar verin.tolstoy rus halkını diriltmek istemiş uyansınlar istemiş..hey gidi tolstoy
Aci üstüne acı dram dram üstüne dram.steinbeck okuyunca mahsunun filmleri peşpeşe izlemiş gibi hissediyorum.ha güneşi gördüm ha bu.nedir arkadaş bu kadar dram ya.
Yokluğa mahkum edilmek kavramını etkileyeci bir dille anlatıyor.aylarca aynı odada aynı yüzleri daha doğrusu tek bir yüzü görmek.sarsici aci verici atlatilmasi çok zor