"Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükümleri olduğu için riayet ederler, sırf Allah böyle dilediği için riayet ederler. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslâm büyüklerinin sözünü anlamak gerek. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için..."
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükmü olduğu için riayet eder, sırf Allah böyle dilediği için riayet eder. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. Nefse zıt olarak yani onu terbiye için... Bu bakımdan, nefsin arzusuyla yapılan hiçbir nafile ibadet, dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunun için uyulan herhangi bir farzın yerini tutmaz.
Sayfa 49
Reklam
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükmü olduğu için riayet eder, sırf Allah böyle dilediği için riayet eder. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslâm büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için...
Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekir.Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için…
Şeriat nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. Nefse zıt olarak yani onu terbiye için..
şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen islâm büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor.
Reklam
Bu laik düzende tüm aşklar kirli
Şeriat nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için..
"Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükümleri olduğu için riayet ederler, sırf Allah böyle dilediği için riayet ederler. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerek. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için.. Bu bakımdan, nefsin arzusuyla yapılan hiçbir nafile ibadet, dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunun için uyulan herhangi bir farzın yerini tutamaz."
113 öğeden 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.