Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
sağlıklı düşünmeye doğru
şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen islâm büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. nefse zıt olarak, yani onu terbiye için... bu bakımdan, nefsin arzusuyla yapılan hiç bir nafile ibadet, dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunun için uyulan herhangi bir farzın yerini tutmaz.
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükmü olduğu için riayet eder, sırf Allah böyle dilediği için riayet eder. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslâm büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için.. Bu bakımdan, nefsin arzusuyla yapılan hiçbir nafile ibadet dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunun için uyulan herhangi bir farzın yerini tutmaz
Reklam
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükümleri olduğu için riayet ederler, sırf Allah böyle dilediği için ria­yet ederler. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslâm büyüklerinin sözünü anlamak gerek. Nefse zıt olarak, ya­ni onu terbiye için.
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükümleri olduğu için riayet ederler, sırf Allah böyle dilediği için riayet ederler. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerek. Nefse zıt olarak yani onu terbiye için..Bu bakımdan nefsin arzusu ile yapılan hiçbir nafile ibadet, dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunun için uyulan herhangi bir farzın yerini tutmaz.
Sayfa 44 - İz YayıncılıkKitabı okudu
Müslüman
Müslümanlar dinin hükümlerini sırf dinin hükmü olduğu için riayet eder sırf Allah böyle dilediği için riayet eder şeriat nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. insan dini Allah'ın emri olduğu için ve Salt bunun için inanmalıdır diyoruz. iki ayrı dünya insanı arasındaki iletişimsizlik ön plana çıkar kelimeler yüklenen değişik anlamlar böyle bir iletişimsizliği yol açmaktadır
Reklam
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükümleri olduğu için riayet ederler, sırf Allah böyle dilediği için riayet ederler. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslâm büyüklerinin sözünü anlamak gerek. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için... Bu bakımdan, nefsin arzusuyla yapılan hiç bir nafile ibadet, dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunu için uyulan herhangi bir farzın yerini tutmaz.
Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekiyor. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için...
Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslam büyüklerinin sözünü anlamak gerekir.Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için…
Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için
Müslümanlar dinin hükümlerine sırf dinin hükümleri olduğu için riayet ederler, sırf Allah böyle dilediği için riayet ederler. Şeriat, nefse zıt olarak gelmiştir diyen İslâm büyüklerinin sözünü anlamak gerek. Nefse zıt olarak, yani onu terbiye için... Bu bakımdan, nefsin arzusuyla yapılan hiç bir nafile ibadet, dinin buyruğu olduğu için ve sırf bunu için uyulan herhangi bir farzın yerini tutmaz. Demek ki, insan dine Allah'ın emri olduğu için ve Sırf bunun için inanmalıdır. Dine, din dışı bir takım heveslerimizin, özlemlerimizin tatmini için bağlanmak bu meselenin usulü, diyalektiği bakımından yanlış olacaktır. Bu yanlıştan hareket ederek dine varan veya vardığını sanan insan, aynı heveslerle ve aynı usulle dinden de çıkabilir.
Sayfa 53 - İnsan dine Allah'ın emri olduğu için ve Sırf bunun için inanmalıdır. Dine, din dışı bir takım heveslerimizin, özlemlerimizin tatmini için bağlanmak bu meselenin usulü, diyalektiği bakımından yanlış olacaktır.Kitabı okudu
113 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.