Şerife

Şerife
Psikolog
Sakarya
Mersin
93 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Her gün ben Ay'a bakarım, o da bana bakar. Birbirimizi işitmeyiz. Ama biliyorum, orada oturan biri var...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne hale gelmiş bu nesil? Her şey önemli ama ölüm önemli değil!" Ve, kendi kendine soruyordu:"Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?"
Çok tuhaf şeyler işitiyordu insan bu dünyada. Bunların hangisi doğru, hangisi yalan, nereden bileceksiniz?
Edebiyat

Şerife

, bir kitap okudu
9/10
·50 syf.·
Beğendi
·
2 saatte okudu
·
2021 32. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Hak! Hukuk! Dünyanın nereseinde hak var ki? İnsanlar yok etti. Hak, her bireyde var aslında ama onlar, onların artık gücü var ve bunun ötesi yok artık.
Edebiyat