Deha yks yüzünden yarım kalan seriye bugün devam ediyorum ✊🏻
Yakın zaman okuma listem %100 sadık kalır mıyım emin değilim
Halihazırda devam ettiğim 3 kitap serisi var: 1- Başkomser Nevzat kitapları, zaten 6.kitaptan İstanbul Hatırası ' dan başlamıştım. Ondan sonra Kırlangıç Çığlığı geliyor. İkisi de çok ama çok iyi kitaplardı. Son kitap da Yırtıcı Kuşlar Zamanı . Yırtıcı kuşlar zamanını çok merak ediyorum ve elimde var aslında ama aklım diğer serilerde. 2- Wisteria serisi, bu seri benim için aşırı akıcı ve böyle fantastik okuyayım ama beynim yanmasın, (çünkü yazar sizi fantastik kısma aşırı yavaş sokuyor, ben bodoslama dalmayı tercih ederim) serisi. Keyif alarak okuyorum ama daha iyilerini okudum kesinlikle. Neyse ilk 3 kitabı okudum zaten sadece Diyarların Yazarı kaldı. Sonunu okumaya değer bir seri bence. Merak ediyorum. Fakat novellaları da çıkacakmış diye duydum, onları okumam heralde. Size de tavsiyem çok fantastik okuduysanız yüksek beklenti ile başlamamanız. 3- Zirve ötesi serisi, bu serinin tüm kitaplarını okudum sadece Külden Reverans kaldı. Çok tatlış, çıtır çerezlik bir genç kurgu romantik serisi. Şahsen öneririm, ben bu tarz okumaya bu seriyle başladım. Ama bahsettiğim ilk 2 seriye kıyasla daha az merak ediyorum. Çünkü ben romantik sevsem de diğer türlere göre biraz daha alt seviyede kalıyor benim için. Yalnız bir şey fark ettim şu kitapların: Külden Reverans, Diyarların Yazarı, Yırtıcı Kuşlar Zamanı hepsi de son kitaplar. Tam üç veda bekliyor beni... Sanırım yakın zamanda Wisteria'nın son kitabını okurum. Yani önceliğim devam ettiğim serileri bitirmek çünkü yarım kalmaları hiç hoşuma gitmiyor fakat her an bambaşka bir kitap da okuyabilirim :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öylesine
Seriye devam edelim bakalım :)) 3.kitabı hala bulamıyorum...
1000Kitap
Bir Seri Nasıl Yanlış Ellerde Heba Edilir...
Akılçelen Yayınları aradan geçen yılların sonunda Fırtınaışığı Arşivi serisinin 5.kitabının baskıya girdiğini paylaştı (2025 yılında çıkartacağız demişlerdi). Malesef Brandon Sanderson gibi popüler ve iyi kitaplar yazan bir yazarın kitapları bu yayınevinin elinde heba oldu. Her kitabı çıktığı zaman satın aldım ve 5 kitabın nerdeyse hepsi yayınevinin kararsızlığı, tutarsızlığı yüzünden 2.resimdeki gibi gözüküyor. Evet anlaşılmasalar da 2.resimdeki kitapların hepsi aynı seriye ait. İlk iki kitabı büyük ansiklopedi gibi basmışlardı. Çok ağırlardı doğru ama serinin diğer kitaplarını o kadar kötü bastılar ki, aralarından favorim ilk iki kitabın baskıları. 3.kitap Oathbringer' ın çevrilmesi yıllar aldı. Öyle ki en sonunda kitabı 1 değil 2 değil tam olarak 7 kişi çevirdi! Bir yayınevi düşünün ki 7 çevirmene çevirtiyor kitabı. 3.kitanın baskı kalitesine gelirsek, yayınevinevi boyutu küçülttü, kağıt gramajını azalttı ve puntoları ufak karınca yazısı gibi bastı. Çıktığı dönemde bu kitabı büyüteçle okuyun diye dalgasını çok geçtik. Aradan zaman geçti ve yayınevi yine karar değiştirip 3.kitabı ikiye bölerek 3.kitap cilt 1, 3.kitap cit 2 olarak satmaya karar verdi. Hatta kapakları da değişti. Bir önceki (bende olan resimdeki baskı) baskının rezaletini düzeltmek için iade kabul edip yeni baskıyla değiştirebiliriz kitaplarınızı dediler. 4.kitap Savaş Ritmi' ne gelirsek. Resimdeki gibi ilk günden yine kapakları değiştirilerek (ilk üç kitabın ilk baskısından farklı, 3.kitabın yeni baskıları ile aynı stilde yeni kapaklar ile) bastılar. Yayınevi hem daha fazla para kazanmak istediği hem de uzun kitaplarla başa çıkamadığından olsa gerek 4.kitabı da 2 cilde bölerek sattı. Daha sonra 2 ve 3.kitabı da yeni baskıda değiştirip bu şekilde 2 cilde böldüler ve kapakları berbat gözükse de
Duygu ve Düşünce
uygulamaya nolmus??? guncellemelerden tanıyamıyorum nerden ileti atacağımı bulamadım bi an.. her yazılı zamanı gelen kitap okuma isteğim yazılılar bittiği gibi terk etti beni ama bugün itibariyle Hainin Mührü 3 e başlamaktayim (evet yeniden) ve ne kadar kaçsam da artık korkunun ecele faydası yok bu seriye veda etmem gerekiyor 🤧😭 yine sınav zamanı bir şeyler izleme isteğim de çok yüksekti ve her boşluğumda idol house izlemiştim ama artık yayınlanan bütün bölümleri bitirdiğim icin 19.00 nobetine geçiş yaptım maalesef 😮‍💨 o yüzden ya bugün off campus'e ya da the good place'e devam edicem off campus sadece ilk bölümünü izledim ama tam yazlık gençlik dizisi vibe verdi bana the good place üçüncü sezon başındayım bayadır izleyemiyorum özledim.. neyse bu şekildeydi buralara da uğramıyordum bayadır bi günlük hedef geçmiş gibi olduk
1000Kitap
Haziran TBR listesi
Sınavlar bittiğine ve tatil başladığına göre 24 saat boyunca kitap okuyabilirim! LGS den sonra 10-15 gün şehir dışında olacağım yani pek okuyabileceğimden emin değilim Gece Yarısı Treni bunu bitirmek istiyorum Diyarların Yazarı Mr D bu şahıstan önce bu kitabı bitirmem gerek Altın Işık bunu da okumak istiyorummm bitirmem gerek Ölüm Gemisi bu kitabı uzun zamandır okumadım okumam gerek Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı eh…900 sayfayı 15 günde okurum umarım Sonunda Ölecek İlk Kişi BUNU. OKUMAK. İSTİYORUM. Haşhaş Savaşı bu seriye başlayım bi zahmet A'mâk-ı Hayal Bir Aşkın Tarihi Ve daha nicesi 🥰 Almak istediğim kitaplar: Arafta Pasta Servisi - Cilt 1 Arafta Pasta Servisi - Cilt 2 İblis ve Işık Yüzen Dünya Asap