"Bilmiyorum," dedim; ellerimi omuzlarına yas- ladım, o da yanıma gelip kollarıyla sardı beni.
"Korkuyorum," dedim.
Paltomun içine doğru, "Neden?" diye sordu.
"Yaşamaktan."
Bana sarıldı, ben de ona sarıldım.
"Ne yapacağımı bilmiyorum," dedim. "Daha yıllarca yaşamam gerekiyor, bunu nasıl becereceğimi bilmiyorum."
Yaşamın anlamı nedir diye sorular sormanın bir yararı olmadığına karar verdik, çünkü yaşam bir yanıt değil, bir sorudur bunun yanıtını sadece siz bulabilirsiniz.