serra

Çok haklısın.Kusurlarını açıklamak hayatını karartabilir.Belki şimdi yaptıkları için pişmandır ve yeniden adam olmaya çalışıyordur.Umutlarını yıkmayalım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten sanıyorum ki insanların tüm işi, her an kendilerinin bir piyano tuşu değil bir insan olduklarını kanıtlamaktır. İnsan bu uğurda kendini bile feda edebilir.
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
Mutlu olabilmenin tek şartı ''unutmayı'' başarabilmekti.
Ama ümit! İnsanın kalbinde nasıl da kök salmıştır... Jules Verne