…Ya da özgürlük biraz aykırı düşmek, sıradışı yaşamaktı. Kısacası özgürlük bir çabanın, bir mücadelenin meyvesiydi. Ve en önemlisi de özgürlük insanın içindeydi.
Hayatım boyunca dünyada bir şeylerin, büyük, hatta uğursuz bir şeylerin döndüğüne, ama hiç kimsenin bana bir şey söylemediğine dair tuhaf ve açıklanamaz bir his vardı içimde.