Eski Türk filmlerinde görmüşsünüzdür belki...!
Genç kızlara düzgün yürümeyi öğretmek için başına bir kitap koyar ve kitabı düşürmeden dik yürümesini öğretirler.Demek ki kitap her ne amaçla kullanılırsa kullanılsın, insana düzgün yürümeyi ve dik durmayı öğretir.
Sunay Akın
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Toteme benzeyen birkaç denemesini ben de yaptım gerçekten çok şaşırdım. Özellikle otopark konusunda. Aslında olumlu düşünmeyi destekliyor. Yoksa herbir melek üzerinden anlatılanı çok algılayamıyorum...
Kitabın kapağının ayna gibi olması hoş bir fikirdi. Kitabı almamın bir nedeni oydu. Anlattıklarınız karşınızdakinin anladığı kadardır...Bu deyiş çok doğru.Tam olarak bunu anlamıştım...Evrenden Torpilim Var, kitabında tanışmıştım aykut Oğut ile. Okunabilir.
Aziz Nesin...Çocukken onun hakkında ne düşündüğümü söyleyeyim, Ateist olduğunu okumuştum ve eğer onun kitaplarını okursam günaha gireceğimi düşünür okuyamazdım ama çocuklara olan sıcak bakışı çekerdi beni, ama yine de okuyamazdım:)))Ah ben...