Kaç kez sordum kendi kendime... 'Başka türlü yapabilir miydim?' Hayır... Demek burdaki kesinlik de en az ölümdeki kadar... Başka türlü davransam kendime karşı sorumlu düşerdim. Türkçesi, suçlu düşerdim. Zor yaşar kendi kendisinin gözünden düşen adam... Mutlu olmak imkanlarını yitirir.
Suç ne kadar büyükse, çekilecek cezanın da o kadar büyük olması gerekir.
Biz dünyanın en ağır suçunu, biraz tartaklamayla savuşturulur sandık. Bu ânda yüzüme vuran darağacı gölgesi, suikast suçlusu oldugumdan değildir Emincim... Büyük suçun gölgesidir bu... Tarihin örneğini yazmadığı kurtlar boğuşmasına girip yenik düştük. Kurtlukta düşeni yemek kanundur.