bilmiyorum.com

bilmiyorum.com
@seszilik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acılar dostlarla paylaşdıkça küçülür, sevinçler paylaşdıkça büyürmüş. Asaletin de bir bedeli var, değil mi ?
Meğer ben hep gecede yaşarmışım da güneşi, aydınlığı bilmezmişim.
"Her sanat formunun kendince sınırları vardır."
"En hızlı giden, yalnız gidendir"
Sayfa 115