Bunlar nasıl bir öyküydü böyle... Aklımdan hiç bir zaman çıkmayacak ve karaktere acaba neler olacak diye düşüneceğim bir öykü kitabıydı. Çeşitli oykuler olmasına rağmen en çok aşk kopekliktirden etkilenmiş olmanın hazzını yaşıyorum. Aşksın kitap gerçekten aşk. OKUYUN!!!!
Beğenmek ne kelime yaaa ne kelime bayıldım. Fantasik kurgu okumuş olmanın zevkini yasıyorum şu an daaaa beklediğimden daha güzeldi. Olay örgüsü karmaşık olsa da okudukça çözülebilecek cinsten olması çok harika. Zaten bur kitabın vereceği en güzel olay örgüsüne vermiş daha ne isterim ki çokça tavsiye ediyorummm.