Bir kişisel gelişim kitabı nasılsa öyle olmuş ve o şekilde değerlendirince güzel... Aşk acısı çekenlere güç verebilecek ve yanında olabilecek bir kitap... Yine de kimsenin aşk acısı çekmemesi dileğiyle...
Okurken gerçekten guleceginiz bir kitap. Ilk basta sarmadı fakat sonradan yüzünden gülücük eksik olmadı ve bitti... Çerez gibi... Ağır kitaplardan sonra okuyabileceğiniz mizah kitabı...