Sevda

@sevdakinay·
·
sabitlendi
Gerçi elimizin altında kitaplar var ama bu canlı bir sohbetin, karşılıklı ilişkinin yerini tutmuyor. Çok da doğru olmayan bir kıyaslama yapmama müsaade edecek olursanız, bence kitaplar notaya, sohbet ise şarkı söylemeye benziyor..
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ya insan bazen çok özlüyo bee..
Hayal kurmak yerine artık o hayallerde yaşamak istiyorum..
Hayata Dair
Açıkçası, Parti'nin dünya görüşü, onu hiç anlamayan insanlara çok daha kolay dayatılıyordu..
1000Kitap