Nefret de bir duyguymuş. Sevgi de . İnsan kolayca sever ama nefret edemezmiş. Çünkü sevginin sahtesi olsa da nefretin sahtesi olmazmış.
Sayfa 253·Kitabı okudu
Onu kırılgan yapan şeyin aslında sevgi eksikliği olduğunu anladı.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşkın kalbi yoktur, kalbi olmayan varlık merhamet edemez ya da gözyaşlarınıza acıyamaz, üstünüzü çizer ve yoluna devam eder.
Sayfa 64·Kitabı okuyor
Alıntı
"Ne garip değil mi? İnsan en çok güldüğü yerden yaralanıyor."