Onu ne zaman tv de izlesem babamı görürdüm önce, bir insan bu kadar mı babama benzer derdim, sonra yakışıklı ve sevdiğini sahiplenen, neşeli, aynı zamanda sempatik bir adam olarak . Aşk üzerine tesiri ben de hep çok olmuştur. Bakışları, ses tonu, tebessümü her zaman bende yeri olmuştur. Ilginctir ama rollerindeki sevgi şefkati de beni çekmiştir ona. Sanırım en çok babamı animsattigi içindi bu. İyi ki geldi dünyaya ve tanismasak da bildim onu. Güzeldi, rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun 🥲🤲🏻🌾