Dila

Dila
@sevgi1474
KTÜ
18 Mayıs 1998
121 okur puanı
Ağustos 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
..kendi iplerin boğazına dolanmış, kendinin tanıyanı! Kendinin celladı!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam her şey yoluna girdi derken, bir bakıyorum yolda bile değilmişim. Üstelik, hiçbir zaman tamam edememişim hiçbir şeyi. Yorulmuşum, adım atacak mecalim kalmamış. Yoldayım ama yanlış istikamette. Sahiden iyi gidiyor diye düşündüğüm her şeyi, ellerimle ziyan etmişim. Ömrümü de...
Ve ruhum ki her zaman dertli baş. dönmesinden, Hiçliğin o duyarsız tavrına haset duyar. Ah! keşke bu dünyaya gelmemiş olsaydım ben!
Sayfa 255
Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Sen gene aynı sokaklarda dolaşacaksın. Aynı mahallede kocayacaksın; aynı evlerde kır düşecek saçlarına. Dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda. Başka bir şey umma Bineceğin gemi yok, çıkacağın yol yok. Ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte, öyle tükettin demektir bütün yeryüzünde de.
Dualardan sonra
Ve otursam senin yanına ve desem usulca: Acı çektim ben işitir misin