Dila

Dila
@sevgi1474
KTÜ
18 Mayıs 1998
121 okur puanı
Ağustos 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ama, sen onun oldun, yas'a boğdun ruhumu
Sayfa 42
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bahtıma lanet okur, yüreğimi dağlarım
Sayfa 29
Belki hatırlamazsın ama bugün sen öleli tam iki yıl oluyor. Ne yazık ki bu süre içinde ben daha iyi ve akıllı olamadım; bu fırsatı da kullanamadım. Oysa yıllar önce, bazı zamanlar, sen olmasaydın bir çok şey yapabileceğimi düşünürdüm. Şimdi artık suçun kendimde olduğunu görmek zorundayım. Sana bazı şeyleri anlatamadım. Bir iki yıl daha yaşasaydın ya da dünyaya dönseydin kısa bir süre için her şey başka türlü olurdu sanki.Çaresizlik yüzünden bir çok şeyin anlamı kayboluyor. Sen olmadıktan sonra sana yazılan mektup ne işe yarar? Fakat ben artık bir meslek adamı oldum babacığım. Yakın çevremde seninle ilgili bir hatıramı anlattığım zaman, “Ne güzel” diyorlar, “Bunu bir yerde kullansana.” Onun için, çok özür dilerim babacığım, seni de bir yerde, mesela bu mektupta kullanmak zorundayım. Geçen zaman ancak böyle değerleniyormuş; insanın geçmiş yaşantısı ancak böylece anlam kazanıyormuş.
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor.
Çocuk birden acıyla haykırdı: duyuyorum, Şu an tüm varlığımda, benliğimde derin bir Uçurum açılıyor; kalbimdir bu uçurum! Volkan gibi yakıcı -ve boşluk gibi derin!